.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گردانندگان ۸۴ صفحه مجازی اراذل و اوباش در دام پلیس فتا
گردانندگان ۸۴ صفحه از ترویج دهندگان خشونت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، توسط کارآگاهان پلیس فتا مازندران شناسایی شدند.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: طی رصد‌های انجام شده ۸۴ صفحه و نشانگاه متعلق به اراذل و اوباش و حامیان آن‌ها توسط پلیس فتا شناسایی  و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران معرفی شدند.

 

او با بیان اینکه کارشناسان بصورت جدی رصد صفحات مربوط به مروجان خشونت و اراذل و اوباش را در فضای مجازی دستور کارخود قرار دادند، افزود: یافته‌های پلیس نشان دهنده این بود که شماری از هواداران اراذل و اوباش که بیشتر افراد کم سن و سال، بیسواد و کم سواد هستند اقدام به بازنشر اطلاعات و تصاویر قدیمی مربوط به اراذل و اوباش می‌کنند.

 

سرهنگ خورشاد گفت: تمامی اراذل و اوباش در فضای تحت کنترل پلیس هستند و کسانی که اقدام به بازنشر تصاویر خشن و مجرمانه در فضای مجازی می‌کنند، پس از شناسایی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی معرفی خواهند شد.

 

رئیس پلیس فتا مازندران افزود: از کاربران محترم درخواست داریم تا در صورت برخورد با محتوای مشکوک و مجرمانه با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir در قسمت مرکز فوریت‌های سایبری با ما در ارتباط باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.